torsdag 17 januari 2013

massor av barnkläder..

har hämtat tillbaka mina saker från slöjdarnas hus efter julförsäljningen, gick faktiskt bättre än väntat.. har lite tomma galgar..
 har hänt upp allting på ställningen i syrummet, gillar inte att ha det liggande i lådor.. dessutom har jag fotat alltihopa (nästan) och gått igenom vilka storlekar och färger jag sålt.. ställningen har förövrigt min snälla sambo gjort åt mig, skylten har jag dock målat själv..
 
kläderna är i storlekarna 50/56, 62/68 och 74/80... min dotter kan ha 74/80 just nu, så strl 86/92 kommer väl då hon vuxit på sig lite.. vill gärna prova ut storlekarna så jag ser att dom blir bra..
 
en av mina favoritkombinationer, alla tyger från stoff och stil.. älskar den här gula färgen.. tyvärr räckte inte muddväven till en body i strl 74/80 så lilla s blev utan... men nästa gång jag beställer så ska jag beställa lite mer så att jag kan sy en till henne också!
ett av lapptäckena jag sytt,.. har jag förresten sagt att jag gillar gult?
 
kommer att försöka lägga ut lite kläder och annat i butiken nu framöver !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar