fredag 11 januari 2013

Kaos i syrummet

 Det här är mitt syrum.. det är bara tills vidare för vi ska renovera ett annat rum som ska bli mitt nya syrum.. blev som bara att jag stoppade in allting i det här rummet och använde de hyllor och bord jag hade...bara för att ha någonstans att vara...men nu har under en längre period knappt velat vara där inne.. Har burit ut symaskinerna och suttit i vardagsrummet eller köket istället.. Det har som inte varit någon ordning.. Även om bordet och golvet varit tomt så har det känts som kaos.. Hyllorna har varit stökiga och lådorna med... Så nu har jag startat ett större städprojekt.. Håller på att gå igenom alla hyllor och lådor och sorterar i en skräphög och en loppishög.. Under tiden har det dock blivit ganska stökigt i städningen..igår hade jag fulla bordet med tyger och pappershögar.. Och det är fortfarande saker kvar på bordet som måste sorteras ner i rätt lådor... Återkommer väl med bilder då städningen är klar.. Men det kommer nog ta sin lilla tid.. Har många lådor kvar att gå igenom..

Den här sytrådshyllan har ja fått av min snälla svärmor... Den är dock på tok för liten... Så jag funderar på att bygga en större.. Men jag tror jag väntar tills vi fixar det nya syrummt så jag vet vilken storlek jag ska göra den..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar