torsdag 10 januari 2013

Ett jättebra litet tips !

berättade för min sambo igår om kampen med overlockmaskinen.. och om dammet som jag blåste bort, samt att jag påpekade att jag ville ha hjälp med att blåsa bort resterande damm med tryckluft..

och idag kom min snälla sambo hem med den här helt underbara lilla saken.. tryckluft på burk ! helt fantastiskt underbart att använda när man behöver rengöra sina symaskiner.. så det är verkligen något jag kan rekommendera till alla er som inte äger en kompressor !

visserligen kan man ju ta dammsugaren också, vilket jag gjort nångång.. men det slutade bara med att jag sög upp trådarna och vart tvungen att trä om hela maskinen vilket jag helst undviker..

kommer lätt att rengöra mina maskiner mer ofta nu.. för tidigare har jag varit tvungen att be om hjälp samt bära ut dom i garaget... nu kan jag ju fixa detta själv på ett litet kick !

finns att köpa på tex biltema !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar