tisdag 12 februari 2013

Kan inte sluta sy..

Gömmer bort att blogga.. för all tid som blir över spenderas vid symaskinen.. Övar på bandkantning och det går riktigt bra nu.. Har blivit en hel del kläder.. En del till lilla s och några som kommer bli till försäljning... Lägger dock inte ut något här till försäljning ännu, måste först bygga upp ett lager inför sommarens inlämning till slöjdarnas hus... För även om det är en bit bort så har jag ju en liten tjej som kommer i första hand.. Och jag vill inte känna mig stressad över nåt som ska vara roligt..

Önskar nu bara att jag ska få råd med en coverpro snart.. vill sy tunikor, men jag har ingen riktigt bra söm att fålla med... Har testat med tvillingnål, fast det blir inte riktigt så snyggt som jag skulle vilja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar