söndag 3 mars 2013

Rosa fluff?

Bilderna kommer från jny design

Jag har varit så himla dålig på att klä lilla S i rosa.. Det är ju inte det att jag inte gillar rosa.. För det gör jag.. Men det är nog kanske mest det att rosa oftast ses i kombination med lila ( som jag däremot INTE gillar) eller med volanger, spets, glitter eller puffärm.. Det blir liksom för mycket fluff och gulligull.. 

Men så såg jag en body någon sytt (minns inte vem) som var i rosa och brunt... Brunt som jag älskar! Så där såddes ett litet frö... Tyvärr har jag inte mycket rosa tyg i mina gömmor.. (Bara ljusrosa ugglor som jag redan har en annan plan för) Så nu funderar jag på att köpa lite.. Kan bara inte bestämma mig för vilket.. För jag kan ju inte köpa alla fina tyger jag ser..

Jny design hade en del fina, molntyget blir man ju aldrig less på.. Och hjärtan är ju också superfint.. Dessutom söta kaniner och stjärnor.. 

Sen finns det ju andra företag som har fina rosa tyger.. Bla så såg jag mitt favoritrqndiga tyg på ohlssons i rosa med vita ränder.. Köpte dock inget för det var innan jag kom på att jag ville ha rosa..

För att inte tala om tyget med ekorrar från liandlo.. Så himla fint.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar